jessiehagel.blogg.se

En blogg om träning, tankar och säkert diverse:)

Löpträningsutbildning!

Publicerad 2012-09-13 05:29:00 i Träning

Vilken otroligt härlig helg vi fick i Falun! Liten och härlig grupp. Vi var 10 st med David som höll i utbildningen. Strålande solsken hela helgen så det var lite synd att det mesta var teori och vi fick sitta inne och titta ut på det vackra vädret. Det kröp i kroppen efter att få komma ut!
Så här fin utsikt hade vi

 

På lördagseftermiddan var vi i hallen och tränade löpskolning. Det var något nytt för min del. Hade inte ens hört talas om det:) Men det var skoj. Sen avslutade vi med intervallpass. På söndagen hade jag rätt bra träningsvärk eftersom jag inte tränat så jättemycket sen innan Turkiet:/ Hela förmiddagen så satt vi och hade teori sen efter lunch skulle vi vara ute.
Började med en "lätt" för dom andra och snabb uppvärmning för mig och Petra, joggade ca 3 km. Sen tränade vi löpskolning igen. Därefter backträning för att sen avsluta med crosstraining. Efter det var den härlig helgen slut:/ Hade kunnat vara på den utbildningen en hel vecka om jag hade fått:)
På vägen hem kom GRANDE träningsvärken i från HELL!!
Fick tom hjälpa till att lyfta upp foten till kopplingen för att kunna växla:) I 2 dagar efteråt var jag helt förstörd i knäveck och övre delen av vaden. Snacka om att den där träningen behövs mera:))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Bor i: Hudiksvall. Gift med: Thomas. Barn: Sanna 15 år och Indra 6 år. Född: 1975. Längd: 164 cm. Vikt: 59 kg. Cykel: Trek Lexa S, framväxel Shimano Sora, 34,9 mm klämma, bakväxel Shimano Tiagra och en Trek Marlin WSD, framväxel Shimano Altus, bakväxel SRAM X4, .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela