jessiehagel.blogg.se

En blogg om träning, tankar och säkert diverse:)

Första inlägget om träning och mina tankar!

Publicerad 2012-06-10 23:14:25 i Allmänt

Vill apa efter min käre bror som nyss började med sin blogg:)
 
I natt kom jag hem från Motala och min första tjejvättern!
Är jättenöjd för att vara första gången. Cyklade runt på 4 tim 12 min. Nästa år ska jag banne mig under 4 timmar.
Är redan taggade för det och varför inte oxå ta halvvättern dagen efter när jag ändå är på G:)
Cyklade med min kompis och mamma. Vi är på lite olika nivåer och har olika cyklar så dom sista 2 milen bad jag om att få trampa på själv i min egen takt för jag hade så mycket ork kvar i benen.
Vi är redan 3 stycken som är inne på att köra bägge dagarna nästa år...skoj skoj!!
Är med i en grupp på fejjan som heter Cyklande tjejer, den är för tjejer i hela Sverige som cyklar.
Dom kommer att arrangera så att vi alla som vill ska kunna starta ilag och köra i olika sub-grupper:)
Rätt fräck med flera startgrupper fulla med tjejer som har dom blåa Cyklande tjejer-tröjorna på sig!
 
Jag håller på med tjejklassikern med min tjejkompis och vi har nu gjort tjejloppet på Lidingö, tjejvasan och tjejvättern så nu har vi bara simningenkvar!
Det värsta enligt mig!! Hatar vatten....ja jag vet att hata är ett starkt ord men jag verkligen hatar vatten och ännu mer att ha folk omkring mig i vattnet. Så det ska verkligen bli en upplevelse:/
Och jag har sagt att om det funkar okej så kommer det att bli en halvklassiker med...och känner jag mig själv rätt så blir det så småningom även en riktig Svensk klassiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Bor i: Hudiksvall. Gift med: Thomas. Barn: Sanna 15 år och Indra 6 år. Född: 1975. Längd: 164 cm. Vikt: 59 kg. Cykel: Trek Lexa S, framväxel Shimano Sora, 34,9 mm klämma, bakväxel Shimano Tiagra och en Trek Marlin WSD, framväxel Shimano Altus, bakväxel SRAM X4, .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela