jessiehagel.blogg.se

En blogg om träning, tankar och säkert diverse:)

Mindre än 100 dagar kvar!!

Publicerad 2012-06-28 04:04:56 i Träning

Japp! Så snart är det dax igen! Lidingöhelgen....för hela familjen eller ja nästan iaf. Minus den äldsta dottern.
Maken springer halva Lidingöloppet på lördagen och jag springer tjejloppet med några kompisar på söndagen.
Helgen avslutas ju som alltid med tjejloppet:)
Minisen springer Knatteloppet för 4:e och sista gången! Nästa år blir hon så stor att då är det dags för Lilla
Lidingöloppet istället. Hon funderar för fullt på om hon ska våga springa utan förälder eller inte i år, ifjol var hon inne på det tills det verkligen gällde. Då fick pappan springa med till slut!
Nästa år är det ju inte omöjligt att jag kanske springer både halva och tjejloppet...vi får väl se hur kroppen mår:)
Har inte hunnit träna så mycket springning pga att jag har problem med en fot. Har varit in och röntgat eftersom alla säger att det är något fel med foten. Men röntgen visade ingenting...så oväntat när det gäller mig...NOT!
Så nu måste jag boka ny tid hos min familjeläkare för att se hur vi går vidare.
Kan det vara åldern som börjar spöka kanske;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Bor i: Hudiksvall. Gift med: Thomas. Barn: Sanna 15 år och Indra 6 år. Född: 1975. Längd: 164 cm. Vikt: 59 kg. Cykel: Trek Lexa S, framväxel Shimano Sora, 34,9 mm klämma, bakväxel Shimano Tiagra och en Trek Marlin WSD, framväxel Shimano Altus, bakväxel SRAM X4, .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela