jessiehagel.blogg.se

En blogg om träning, tankar och säkert diverse:)

Helt galet!!

Publicerad 2012-09-19 20:14:00 i Träning

Tack vare snälla Petra är vi nu anmälda till cykelvasan 2013, 90 km. Jag jobbar natt och låg därför och sov när platserna släpptes kl 9 på morgonen. Men Petra satt redo att knappa på datorn:) Å tur var väl det! Alla 12 000 platserna tog slut på mindre än 27 min!!! Ändå fick man inte anmäla grupper utan man måsta gå in och anmäla en person i taget.....HELT GALET!!
Nu läste jag att dom funderar på att göra som på vintern, då har man ju en hel vasaloppsvecka. Tror jag är en utomordentligt bra idé så ännu fler får chansen att cykla dom här loppen.
Så nu är det bara ut i skogen och nöta....hur ska man hinna med allt roligt man vill hålla på med:))
 
 
                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Bor i: Hudiksvall. Gift med: Thomas. Barn: Sanna 15 år och Indra 6 år. Född: 1975. Längd: 164 cm. Vikt: 59 kg. Cykel: Trek Lexa S, framväxel Shimano Sora, 34,9 mm klämma, bakväxel Shimano Tiagra och en Trek Marlin WSD, framväxel Shimano Altus, bakväxel SRAM X4, .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela