jessiehagel.blogg.se

En blogg om träning, tankar och säkert diverse:)

Tunga dagar!

Publicerad 2012-07-11 01:23:56 i Allmänt

Himlans pusslande det blir ibland:/ Minstingen har slutat på dagis och börjar på skolan till hösten. Under den tiden försöker vi lösa barnpassningen med barnvakter men det blir ett pusslande som inte känns helt okej!
Lillstumpan får bara hoppa runt känns det som:/ Men efter den här veckan är vi ledig med henne i 4 veckor så då blir det ju bättre men sen blir det att pussla i 1½ vecka fram till skolstarten.
Vi har absolut rätt till fritids på skolan men det blir nya fröknar och nya barn eftersom vi har flyttat och hon börjar på nytt ställe. Då känns det bättre att vänta tills hon börjar sin första dag med fröknar och barn som hon har träffat när vi var på inskolning!
Så idag är hon hos farmor och sover över!
Då passade jag på att dra ut i slingan men valde helt fel dag:/ Fy tusan vilka tunga ben jag hade idag och klädde mig helt fel. Det var regnigt och bara 14 grader så jag tog en långärmad tröja men det blev alldeles för varmt. Hade tänkt tagit 5:an 2 varv men kände när jag närmade mig slutet på första att det inte var värt det. Får se om det känns bättre imorgon annars får det bli en vilodag inför Downhill-cyklingen!
Måtte det bara sluta regna! Är inte rädd för att bli blöt och lerig men det skulle ju vara trevligt med uppehåll just då iaf:) Sen hem för att göra sista natten innan en veckas semester! Bara jag och minisen som är lediga då...undrar just vad vi ska hitta på. Blir det regn kommer det nog bli en mysdag i sängen med en massa film och gos:)
Och ser verkligen fram emot Turkiet-resan v 31-32! Känns osm om vi prickade in helt rätt sommar att åka på.
Behöver få sol och värme nu...det här måste ju vara den sämsta sommaren i mannaminnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Bor i: Hudiksvall. Gift med: Thomas. Barn: Sanna 15 år och Indra 6 år. Född: 1975. Längd: 164 cm. Vikt: 59 kg. Cykel: Trek Lexa S, framväxel Shimano Sora, 34,9 mm klämma, bakväxel Shimano Tiagra och en Trek Marlin WSD, framväxel Shimano Altus, bakväxel SRAM X4, .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela