jessiehagel.blogg.se

En blogg om träning, tankar och säkert diverse:)

Lidingö närmar sig!

Publicerad 2012-09-26 05:39:00 i Träning

Idag hämtade vi hem husvagnen som vi har haft hos min far. Nu ska den städas och den ska packas in inför helgen på Lidingö. Bara onsdag och torsdag kvar sen drar vi:)
Och så klart börjar jag bli förkyld:( Så nu dricks det ingefärste med honung i och jag försöker sova och vila så mycket som möjligt för att försöka mota förkylningen.
Var till min naprapat idag för att reka till kroppen lite inför springningen...det kan ju tyvärr oxå hjälpa förkylningen att explodera...men det behövdes verkligen!
Maria var inte direkt imponerad av min kropp:/ Så här illa har den aldrig varit. Flera låsningar som inte ville släppa men hon fick bukt med det värsta iallafall. Så jag har fått en ny tid nästa vecka för att försöka få till det sista.
Sen får jag nog försöka gå hos henne var 6:e vecka för att få ordning på surkroppen....himlans tur att man bara blir yngre och yngre;)
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Bor i: Hudiksvall. Gift med: Thomas. Barn: Sanna 15 år och Indra 6 år. Född: 1975. Längd: 164 cm. Vikt: 59 kg. Cykel: Trek Lexa S, framväxel Shimano Sora, 34,9 mm klämma, bakväxel Shimano Tiagra och en Trek Marlin WSD, framväxel Shimano Altus, bakväxel SRAM X4, .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela