jessiehagel.blogg.se

En blogg om träning, tankar och säkert diverse:)

På agendan!

Publicerad 2012-07-10 06:27:21 i Träning

Hoppas verkligen att det regnar ur sig ordentligt fram tills onsdagskvällen! För på torsdag är vi 5 tejer som ska iväg till
http://jarvsobergscykelpark.se/
och testa Downhill för första och förhoppningvis inte sista gången. Ska bli görskoj:) Kan just tänka mig hur vackra vi kommer att vara om det här härliga vädret fortsätter;)

Sen på lördag är det dags att vara med på Bollnäsrundan för första gången! Hade gärna anmält mig till 90 km sträckan men tungt att köra den själv. Vet ingen som är anmäld till den så jag börjar med 45 km så får jag öka tills nästa år istället.
Med tanke på vad som händer på torsdagen och ev träningsvärk så kanske det är smart att ta den kortare sträckan:)

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2012-07-10 12:50:09

Vad roligt med en till person som fastnat för de olika klassikerloppen som sagt. Extra skoj att du väljer att blogga om det också..:)

Sedan tycker jag som en av medlemmarna i Bollnäs CK så klart att det är extra roligt att du kommer och kör vårt lopp på lördag!

Riktigt lycka till så hoppas jag vi ses då! Skall tyvärr inte åka själv men skall hjälpa till så kommer finnas däromkring ändå! :)

Svar: Kanske ses på lördag då:) Vi var 4 som skulle cykla men nu har tyvärr 1 blivit sjuk:/ Har du facebook? Vet du att det finns 2 roliga grupper där som du kan gå med i Cyklande tjejer! och Klassiker tjejer. Får mycket tips, råd, hjälp och pepp där:)
Jessica

Postat av: Anki

Publicerad 2012-07-11 10:10:29

Ja, jag har Facebook, Anki Kihlström där. Är grupperna öppna för alla? :)

Postat av: Anki

Publicerad 2012-07-11 10:14:58

Det var visst lätt att hitta båda grupperna när jag försökte..:) Tack för tipset!

Svar: Så lite så! Då får du berätta för dina vänner om grupperna oxå:)
Jessica

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica

Bor i: Hudiksvall. Gift med: Thomas. Barn: Sanna 15 år och Indra 6 år. Född: 1975. Längd: 164 cm. Vikt: 59 kg. Cykel: Trek Lexa S, framväxel Shimano Sora, 34,9 mm klämma, bakväxel Shimano Tiagra och en Trek Marlin WSD, framväxel Shimano Altus, bakväxel SRAM X4, .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela